Reklamacije i povrat
Ukoliko je roba isporučena s greškom ili oštećenjem ili ako je isporučena roba koja nije naručena, Kupac je dužan prijaviti Prodavcu mailom najkasnije u roku od 24 sata.
Reklamacija se vrši putem kontakt forme Pošalji ili pozivom na broj 1371 kada ćete sve potrebne podatke saopštiti operateru uz detaljan opis nedostatka.
Mi ćemo na reklamaciju postupiti u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača i Opštim uslovima poslovanja i korištenja web shop-a KupiNaKlik.
Ukoliko iz nekog razloga niste zadovoljni kupljenim proizvodom, povrat je moguć (u originalnom pakovanju) u roku od 15 dana od dana prijema robe, u skladu sa Opštim uslovima poslovanja i korištenja web shop-a KupiNaKlik.
Proizvod možete zamjeniti za drugi ili izvršiti povrat novca. U tom slučaju, troškove povrata snosi kupac (dostava i bankarska provizija).